SUPPORT
Wsparcie techniczne
z zakresu oprogramowania oraz użytkowania maszyn Flux
Wybierz swój model FLUX'a
Dzięki wsparciu technicznemu dowiesz się jak rozpocząć pracę z laserami Flux.
WPROWADZENIE
Zapoznanie z przepisami bezpieczeństwa czy specyfikacją produktu
PIERWSZE KROKI
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
OPROGRAMOWANIE
Prezentacja interfejsu oprogramowania
KONSERWACJA
Czyszczenie oraz smarowanie podzespołów oraz akcesorii
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Kody błędów, problemy z cięciem, grawerowaniem bądź oprogramowaniem
GWARANCJA
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
ZASTRZEŻENIA
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
MODUŁY DODATKOWE
Instalacja akcesorii
FILMY
Tutoriale dotyczące konserwacji bądź wymiany podzespołów
WPROWADZENIE
Zapoznanie z przepisami bezpieczeństwa czy specyfikacją produktu
ROZPAKOWANIE
OPROGRAMOWANIE
Prezentacja interfejsu oprogramowania
POMYSŁ NA PROJEKT
KONSERWACJA
Czyszczenie oraz smarowanie podzespołów oraz akcesorii
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Kody błędów, problemy z cięciem, grawerowaniem bądź oprogramowaniem
WYMIANA CZĘŚCI ORAZ PODZESPOŁÓW
GWARANCJA
WPROWADZENIE
Zapoznanie z przepisami bezpieczeństwa czy specyfikacją produktu
PIERWSZE KROKI
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
OPROGRAMOWANIE
Prezentacja interfejsu oprogramowania
KONSERWACJA
Czyszczenie oraz smarowanie podzespołów oraz akcesorii
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Kody błędów, problemy z cięciem, grawerowaniem bądź oprogramowaniem
GWARANCJA
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
ZASTRZEŻENIA
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
MODUŁY DODATKOWE
Instalacja akcesorii
FILMY
Tutoriale dotyczące konserwacji bądź wymiany podzespołów
BEAM GO
AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA
Aktualizacja systemu na płycie głównej grawerki dotyczący Beam Go
WPROWADZENIE DO APLIKACJI
Zapoznanie się z podstawami obsługi aplikacji Beam Go
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
CZĘSTE KODY BŁĘDÓW
Po zainstalowaniu oprogramowania Beam Studio przejdź do zakładki „Machines” a następnie „Machine Setup”. W tym miejscy możesz wybrać sposób połączenia ze swoją maszyną: Wi-Fi, Ethernet, połączenie bezpośrednie kablem Ethernet lub połączenie przez kabel USB (HEXA)
Jedyną maszyną, która zalana jest wodą przez producenta jest beamo.
Beambox, Beambox Pro, HEXA – nie są wysyłane z zalanym systemem chłodzenia wodą destylowaną. Woda destylowana/demineralizowana nie jest zawarta w zestawie z maszyną.
Kod wskazuje na zbyt wysoką temperaturę wody w systemie chłodzenia. Postępuj zgodnie z instrukcją – aby rozwiązać problem.
Gdyby po wykonaniu kroków z instrukcji problem nie został rozwiązany – skontaktuj się z pomocą.
Kod błędu wskazuje na problem z połączeniem/działaniem kamery. Postępuj zgodnie z instrukcją – aby rozwiązać problem.
Gdyby po wykonaniu kroków z instrukcji problem nie został rozwiązany – skontaktuj się z pomocą.
Tutoriale
Tutaj znajduje się szeroki wybór filmów, które pomogą w zapoznaniu się z laserami marki FLUX
beamo
Beambox / Beambox Pro
HEXA
Formularz zgłoszenia serwisowego
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na twoje pytanie powyżej – skontaktuj się z nami mailowo na adres: serwis@fluxlasers.pl lub przez formularz.