SUPPORT
Wsparcie techniczne
z zakresu oprogramowania oraz użytkowania maszyn Flux
Wybierz swój model FLUX'a
Dzięki wsparciu technicznemu dowiesz się jak rozpocząć pracę z laserami Flux.
WPROWADZENIE
Zapoznanie z przepisami bezpieczeństwa czy specyfikacją produktu
PIERWSZE KROKI
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
OPROGRAMOWANIE
Prezentacja interfejsu oprogramowania
KONSERWACJA
Czyszczenie oraz smarowanie podzespołów oraz akcesorii
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Kody błędów, problemy z cięciem, grawerowaniem bądź oprogramowaniem
GWARANCJA
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
ZASTRZEŻENIA
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
MODUŁY DODATKOWE
Instalacja akcesorii
FILMY
Tutoriale dotyczące konserwacji bądź wymiany podzespołów
WPROWADZENIE
Zapoznanie z przepisami bezpieczeństwa czy specyfikacją produktu
ROZPAKOWANIE
OPROGRAMOWANIE
Prezentacja interfejsu oprogramowania
POMYSŁ NA PROJEKT
KONSERWACJA
Czyszczenie oraz smarowanie podzespołów oraz akcesorii
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Kody błędów, problemy z cięciem, grawerowaniem bądź oprogramowaniem
WYMIANA CZĘŚCI ORAZ PODZESPOŁÓW
GWARANCJA
WPROWADZENIE
Zapoznanie z przepisami bezpieczeństwa czy specyfikacją produktu
PIERWSZE KROKI
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
OPROGRAMOWANIE
Prezentacja interfejsu oprogramowania
KONSERWACJA
Czyszczenie oraz smarowanie podzespołów oraz akcesorii
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Kody błędów, problemy z cięciem, grawerowaniem bądź oprogramowaniem
GWARANCJA
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
ZASTRZEŻENIA
Rozpakowanie, montaż oraz instalacja oprogramowania
MODUŁY DODATKOWE
Instalacja akcesorii
FILMY
Tutoriale dotyczące konserwacji bądź wymiany podzespołów
![](https://fluxlasers.pl/wp-content/uploads/2023/07/fluxlasers_ikony_BeamGo-e1690109773917-150x150.png)
BEAM GO
AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA
Aktualizacja systemu na płycie głównej grawerki dotyczący Beam Go
WPROWADZENIE DO APLIKACJI
Zapoznanie się z podstawami obsługi aplikacji Beam Go
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
CZĘSTE KODY BŁĘDÓW
Po zainstalowaniu oprogramowania Beam Studio przejdź do zakładki „Machines” a następnie „Machine Setup”. W tym miejscy możesz wybrać sposób połączenia ze swoją maszyną: Wi-Fi, Ethernet, połączenie bezpośrednie kablem Ethernet lub połączenie przez kabel USB (HEXA)
Jedyną maszyną, która zalana jest wodą przez producenta jest beamo.
Beambox, Beambox Pro, HEXA – nie są wysyłane z zalanym systemem chłodzenia wodą destylowaną. Woda destylowana/demineralizowana nie jest zawarta w zestawie z maszyną.
Kod wskazuje na zbyt wysoką temperaturę wody w systemie chłodzenia. Postępuj zgodnie z instrukcją – aby rozwiązać problem.
Gdyby po wykonaniu kroków z instrukcji problem nie został rozwiązany – skontaktuj się z pomocą.
Kod błędu wskazuje na problem z połączeniem/działaniem kamery. Postępuj zgodnie z instrukcją – aby rozwiązać problem.
Gdyby po wykonaniu kroków z instrukcji problem nie został rozwiązany – skontaktuj się z pomocą.
Tutoriale
Tutaj znajduje się szeroki wybór filmów, które pomogą w zapoznaniu się z laserami marki FLUX
beamo
Beambox / Beambox Pro
HEXA
Formularz zgłoszenia serwisowego
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na twoje pytanie powyżej – skontaktuj się z nami mailowo na adres: serwis@fluxlasers.pl lub przez formularz.